Rejseafregning med zExpense

Pris pr. aktiv medarbejder v/ 1 stk. 89,00 DKK

Pris pr. aktiv medarbejder v/ 11 stk. 79,00 DKK Pris pr. aktiv medarbejder v/ 26 stk. 69,00 DKK Pris pr. aktiv medarbejder v/ 51 stk. 59,00 DKK Pris pr. aktiv medarbejder v/ 101 stk. 49,00 DKK Pris pr. aktiv medarbejder v/ 201 stk. 39,00 DKK Pris pr. aktiv medarbejder v/ 401 stk. 29,00 DKK

Gør hverdagen nemmere for både medarbejdere, ledere og bogholdere med et intuitivt og brugervenlig rejseafregningssystem. 

 

stk.

Kategori: Tillægsydelse

Varer
Pris
Note
Antal

Rejseafregningssystemet holder styr på alle bilag og udlæg. Med app'en kan medarbejdere nemt scanne deres kvitteringer - både offline og online. Al data synkroniseres, når interforbindelsen er etableret igen. zExpense kan integreres med alle typer økonomisystemer, som tilmed betyder, at det elektroniske bilag bokbles sammen med transaktionen i zExpense. Det bliver ikke meget nemmere at holde styr på rejseafregninger. 


  • Intuitivt og brugervenligt rejseafregningssystem
  • Slip for alle papirbilag
  • Online og offline scanning af kvittering med app
  • Automatisk import af kreditkorttransaktioner
  • Automatisk kobling mellem bilag og transaktion
  • Webbaseret system, der kan tilgås fra alle browsere og platforme
  • Bogføring kan uploades til økonomi- og lønsystem
  • Dokumentation til SKAT for rejse- og kørselsgodtgørelse
  • Digital godkendelse af ledere
  • Rykkerfunktion
  • Statistik og rapporter
  • Momsregler

Prisen for zExpense udregnes per bruger plus et månedligt opdateringsabonnement per CVR-nummer.

0-10 bruger 89 kr.
11-25 bruger 79 kr.
26-50 brugere 69 kr.
51-100 brugere 59 kr.
101-200 brugere 49 kr.
201-400 brugere 39 kr.
401-500 brugere 29 kr.

 


VIGTIGT: Du vil blive opkrævet et engangs-opstartsgebyr, der betales særskilt

Når du har indgået en aftale med os om rejseafregning med zExpense, vil du blive opkrævet et engangs-opstartsgebyr, som skal betales særskilt. Gebyret er som angivet herunder: 

Antal brugere Engangs-opstartgebyr, DKK
1-20 9.000 kr.
21-50 14.500 kr.
51-75 19.500 kr.
76-125 24.500 kr.

 


Spar tid og slip for manuel arkivering

Der er ingen undskyldning for ikke at have styr på sine bilag med zExpense app'en. Medarbejdere scanner hurtigt deres kvittering og al data synkroniseres automatisk. Ledere kan dernæst godkende rejseafregningen digitalt, hvorefter bogholderiet nemt kan koble bilag og transaktion sammen. 

zExpense sparer tid for både medarbejdere, ledere og bogholderiet

Du kan læse mere om rejseafregning med zExpense her. 


Har du spørgsmål til produktet eller brug for hjælp til bestilling? Du kan altid kontakte os på tlf. 44 51 81 80

Gebyr Ved køb af zExpense tillægges købet et opstartsgebyr, som skal betales særskilt. Se gebyret under "Beskrivelse"
Pris Prisen er eksl. månedligt opdateringsabonnement (ét pr. CVR-nr.), moms og gebyrer
Købsproces Når du køber denne service, vil du efterfølgende blive kontaktet af en konsulent, som vil hjælpe dig videre
Titel Type Størrelse Download
zExpense_Databehandleraftale_2020.pdf PDF 342.35KB Download

Kunder, der har købt dette produkt, har også købt